středa 29. dubna 2015

What I hate?

Vystavil Unknown v 10:52
Krásné středeční odpoledne:)
Skoro půlka týdne za námi. Už se zase blíží víkend:3:)
Jak už jsem psala v minulém článku, škola je teď opravdu katastrofa. Kvůli ní na nic teď nemám čas, ale na blog si najdu čas vždycky:) Až se uzavřou známky, bude to na 100% lepší, už aby to bylo:)
Dnešní článek bude o věcech, které opravdu nesnáším a nemám ráda.
1. Kouření
Tohle mi opravdu na lidech hodně vadí. Vadí mi ten zápach toho kouře a celkově to prostě nenávidím. Vím že je těžké si odvyknout ale můžou si za to celkem sami a nechápu jako co je to teď za "trend" kouřit v 11 letech...

2. Hmyz
Obzvlášť pavouky. Vadí mi když se to a mě jen dívá:D Vždycky když mi něco z toho vleze nebo vletí do pokoje tak začnu ječet a celý den tam nechodím s tím, že to tam pořád je:D

3. Plíseň
Nemůžu se toho ani dotknout. Já vím že mi nic neudělá:D ale prostě v hlavě mám že se mi to třeba rozleze po rukách nebo tak:D nechápu proč si to tak myslím:D

4. Když seriál skončí v tom nejlepším
....Asi všichni víte, o čem mluvím-.- opravdu, tohle mě vždycky tak vytočí-.-:D

5. Oranžovou barvu
Prostě tuhle barvu opravdu nenávidím.:D
Měla jsem ji 8 let v pokoji a už nikdy víc!

6. Vybitý telefon
Hlavně když jsem např. na nějaké akci, a nemám s sebou nábíječku-.-.

7. Když mi mamka vleze do pokoje a nechá otevřené dveře
Tohle je opravdu něco na moje nervy.!:D
Ještě jí říkám, zavři za sebou a ona stejně nic.

8. Když usínám a vzpomenu si že něco nemám do školy
Stává se mi to hodně často, nejvíc úkoly do matiky-.-:D

9. Fyzika
Není to ani tak kvůli tomu počítání ale našeho učitele nikomu z vás nepřeju-.-

10. Lidi, co si o sobě myslí až moc
Ok, mít sebevědomí je dobrá vlastost, ale to, že si někdo myslí jak je úplně ze všech nejlepší, jak musí být středem pozornosti a má potřebu se pořád nad někým povyšovat.... Nechápu.

11. Mrkajícího smajlíka
";)".... Když mi to někdo napíše tak mě tak vytočí:D. Nesnáším tohoto ironickýho smajlíka-.-:D

12. Když si špatně umyju vlasy
Když nestíhám, a spěchám. Uplně nenávidím na sobě mastnou hlavu, je mi to strašně nepříjemný a navíc na mích vlasech to jde strašně vidět a každý si toho hned všimne.

13. Když se mi sám od sebe vypne mobil
Můj samsung to dělá teď skoro pořád-.-

14. Když si dávám řasenku a obtiskne se mi
S tou mojí "zručností" to vždycky dopadne stejně:D

15. Nehlášené testy
Ti učitelé co dopředu nehlásí testy bych nejradši uškrtila fakt:DDD



A co nesnášíte vy?

xx Brunettegirl


13 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Máme to celkom podobne ak si odmyslím školu a maminu, ktorá vlezie do izby :D

Lucie řekl(a)...

Musím říct, že jsem se ve spoustě věcí našla! :D Jinak pěkný článek a moc hezký blog :)
http://justolaf.blogspot.cz

Sue řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Sue řekl(a)...

Po pravdě? Poslední dobou začínám být alergická na určitý druh odpovědi - když napíšu něco, kde čekám nějakou reakci, názor aj. a místo toho se mi dostane odpovědi "aha" / "hm" a dál nic... Za to bych vraždila :D

Touchletters.blogspot.cz

P.s. omlouvám se za smazaný komentář, všimla jsem si hrubky :D

Unknown řekl(a)...

Veľa vecí ku mne úplne sedí :D Hlavne s tým smajlíkom..vraždila by som keď mi ho niekto napíše, hah :D Pekný článok :)

http://kristinasbubble.blogspot.sk/

Saanjela řekl(a)...

1 a všechno od 7 do 13 nesnáším taky! :D Kouření opravdu nemůžu vystát! -,- a fyzika? Kazí mi průměr -.- :D

saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Naprosto stejně!! :D až teda na 1 a 11 :) jako když to někdo nefouká na mě tak je to ok ;) a mrkacího smajlíka používám takže asi v pohodě :D jinak úplně všechno stejně!! :D

Silluety, silluety.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Souhlasím s tebou až na 9 a 11. :D Fyzika mi jde a mrkazího smajlíka používám. :)
lifeis-beautiful.blog.cz

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Ahoj:)
1, 2, 4, 6, 7, 8, 9 a 15 máme stejně -.-

Unknown řekl(a)...

Ve všem souhlasím, snad kromě 1, to mi zas tak nevadí. :D :)

Unknown řekl(a)...

Taky nemám ráda mrkajícího smajlíka :D přijde mi to jako ironický smajlík :D

Unknown řekl(a)...

V některých věcech se shodujeme. :) Ale jedna z věcí co nechápu je co mají sakra všichni proti mrkajícímu smajlíkovi??? Spoustu lidí ho nesnáší, ale já ho normálně používám a nepřijde mi, že je nějak ironickej nebo tak. Prostě normální celkem milej smajlík. :D

www.crazy-cloverleaf.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Mám s tebou stejnou téměř většinu, hlavně z první půlky. Smajlíka mám třeba docela ráda :)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review