úterý 21. dubna 2015

Before I die...

Vystavil Unknown v 11:02
Krásný večer:)
Úterky jsou u mě strašně moc namáhavé. Škola 9 hodin do 16:15 a o půl už zas musím jet na tréning. Před chvílí jsem teprve přijela a jsem ráda že se nemusím do ničeho jít učit:D:).
Na naší škole se slaví něco jako "Den země" takže se zítra neučíme což je super a tak se můžu věnovat blogu:)
Dnešní článek bude Before I die, aneb co chci udělat před smrtí.



S nejlepší kamarádkou až nám bude víc bychom chtěli cestovat do Paříže nebo Londýna(tam už jsme obě byli tak spíše do Paříže)

Já prostě miluju Harryho Pottera:D<3 Jeden z mích nejoblíbenějších filmů a mohla bych se na to dívat pořád dokola. Jeden den všechny shlídnu.:D 


Do léta se mi to musí podařit. Už se na tom pracuje! <3

Vždycky jsem chtěla mít takové ty dlouhé, rovné a hebké vlasy.


Vždycky jsem měla křivé zuby. Nedávno jsem dostala rovnátka tak snad už mi nebudou říkat křivozubko atd:D..

Sen každého dítěte!
Můj taky!:D 

Doufám že ho dostanu k Vánocům protože můj Samsung mě vůbec nevyhovuje, seká se, vypíná se. Iphony jsou podle mého názoru lepší.



Vždycky jsem to chtěla zkusit. Pořád mě to láká a pořád to chci zkusit:D:3


O prázdninách se mi to snad splní:3 Miluju španělštinu a prostě miluju vše co se týká španělska:)
To nejlepší pro mě nakonec!:D 
Můj dětský sen<3

To je vše:) Můžná dám časem i Before I die #2 nebo tak něco.

xx Brunettegirl

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ja som začala nosiť strojček na zuby ako 23-ročná a ploché brucho tak o tom len rozprávam :D
www.battyamnesia.blogspot.sk

M řekl(a)...

cestování s nejlepším přítelem je také můj nevětší sen. harryho pottera jsem zkoušela a asi ve 3 ráno jsme to s kamarádkou vzdaly po pátem dílu :D
http://thehummingbird.blog.cz/

Unknown řekl(a)...

Máš pěkná přání :) jo, cestovat bychom chtěli taky nám už nebrání věk ale peníze :D a o plochých bříškách si můžeme nechat zdát, teda taky se snažíme, ale kdo ví :)

www.madlovers.wordpress.com

Saanjela řekl(a)...

Ahoj :) beru tě do SB, máš úžasný blog :)
Máme stejná přání :) akorát "mít ploché břicho" bych změnila na "udržet si ploché břicho" :D
btw..tenhle komentář jsem snad 10x přepisovala, než jsem pochopila jak se vkládají komenty -.- :D

Saanjela řekl(a)...

jo promiň, zapomněla jsem se "podepsat"
saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Super článek!! máš hrozně roztomilej design!*-*

ζωή řekl(a)...

Tak to ti držím palce.
heroines-never-fade.blogspot.sk

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review