pondělí 20. dubna 2015

Módní trend tohoto roku?

Vystavil Unknown v 6:54
Krásné jarní odpoledne všem:)
Dneska je opravdu krásné počasí, konečně jaro <3
Místo toho abych si to užívala tak musím sedět doma na zadku a zase se učit-.-. Tak Aspoň vy si to užijte protože jak tak znám to počasí, tak to na moc dlouho nebude.
Tak a teď bych se ráda dostala k dnešnímu téma. Napíšu vám tady můj názor co si myslím o novém "módním trendu" no.. už teda není nový, ale pořád se u hodně dívek/kluků najde.
Většina z vás asi do teď netušila, o co se jedná. Jedná se tedy o anorexii, porucha příjmu potravy.
Co to vlastně anorexie je?
Mentální anorexie je duševní nemoc. Svůj sen o "dokonalé" postavě si lidé trpící anorexií plní omezováním stravy a extrémním cvičení. Jiní si kontrolují svůj kalorický příjem zvracením po jídle. Lidé trpící anorexií jsou posedlí svou váhou a tvarem těla. Pořád se snaží hubnout i když to neodpovídá jejich věku a výšce. Trpí jí většinou dívky ve věku 14 až 18 let ale jsou i případy že jí trpí i muži. Anorexie má hrozné následky. Dívkám vypadávají vlasy, lámou se nehty, je to smrtelná nemoc..

Já chápu ty holky, co se do toho dostaly neúmyslně je to přece jenom nemoc, ale ty, co kvůli tomu že se chtějí líbit klukům, které chtějí být co nejrychleji hubené a kvůli tomu jí jednu mrkev za den.. Já prostě tohle nechápu. Ony nechápou ty následky. Když se to zjistí, tak půjdou musí jít do léčebny, podstoupit tvrdou léčbu. Moje kamarádka si tím prošla a to rozhodně nechtějte zažít. Tolik lidí umřelo na tuto nemoc a ony to dělají dobrovolně. Ony si dobrovolně ničí zdraví.
Stejně pokud by se z toho někdo dostal tak pak přibere dvojnásobek protože se dostaví tzv. jojo efekt a vše přiberete zpátky. No není lehčí zhubnout sice pomaleji, ale tou zdravější cestou a napořád?.
Navíc ani nechápu, že jim ani trošku nepříjde nechutné polikat tampony nebo si strkat prsty do krku jen kvůli tomu aby se pozvracely. Jejich jídelníčky vypadají asi takto:
Snídaně- půlka mrkve
Svačina- nic
Oběd- druhá půlka mrkve
Svačina- nic
Večeře- nic
A k tomu ještě každý den cvičí. Pak jsou slabé, nemají vůbec na nic náladu. Postupem času ztrácí všechno, už nemají chuť žít. Mají silné deprese.. Až v nemocnici když jsou napojené na přístrojích si uvědomí( a to pořád jen pár z nich), že už nemůžou takto žít dál. Slyšela jsem o případech, že když dívku chtěli vyléčít, tak raději spáchala sebevraždu. 
Jak říkám... Ty holky, co za to nemůžou a chtějí se z toho dostat mají můj obdiv a podporu. Ale ty co si dobrovolně ničí život. Upřímně ty nechápu. Jak někdo může pro to aby se líbil třeba klukovi zajít tak daleko. 
Ty holky se takto vidí....

Obdivuju všechny co se z toho dostali...

Tohle je zčista jen můj názor tudíš každý se mnou nemusí souhlasit:)

xx Brunettegirl



5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Vadí mi to. Můžou si za to sami. Jsou hloupí.

Andy řekl(a)...

Já osobně nesnáším takové holky a okamžitě u mě klesnou až na dno... Vidím je jako sraby a bohužel jednu takovou máme ve třídě. :/ hnusí se mi pohled na ne a upřímně raději budu mít par kil navíc, nez být chodící mrtvola...

Unknown řekl(a)...

Souhlasím s tebou, taky nemůžu pochopit, jak si to ty holky můžou dělat. Vždyť se to nemůže nikomu líbit, když jsou jen kost a kůže.
P.S. Beru tě do Affs. :)

Krista řekl(a)...

Ahoj :)
Ano, konečně je teplo :) Teda aspoň na nějakou dobu :P
Nejsem si tím úplně jistá, ale moje 12-ti letá kamarádka asi taky tím trpí.. Pořád říká, že je tlustá, ale je úplně normální.. A vůbec nejí, jenom na večeři půlku rohlíku..

Beru tě do affíků :))
(z blogu house-silly.blog.cz)

ζωή řekl(a)...

Úplne s tebou súhlasím. Thumbs up pre tých, čo sa z toho dostali.

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review