pondělí 4. května 2015

5 top song April:)

Vystavil Unknown v 5:49
Krásné odpoledne:)
Musím říct, že duben byl jeden z nejvíc namáhavých měsíců vůbec. Pořád jenom škola, pak se mi do toho pletou i závody a mám taky i kamarády a tento blog, ale blog a kamarády nechci brát jako povinnost. Takže mám strašně málo času. Moc se omlouvám že teď nejsou články každý den ale opravdu to nestíhám:/
Dnešní článek bude o mích 5 nejoblíbenějších písničkách za měsíc duben:)

1. WORTH IT od Fifth Harmony
 Poslední dobou jsem si Fifth Harmony opravdu oblíbila a nejvíc tuhle písničku, líbí se mi videoklip a hlavně se na ni dobře tančí:D



2. Iggy Azalea TROUBLE
  Zamilovala jsem si ji hned když jsem ji slyšela poprvé, zlepší mi náladu vždy:D

3. CRAZY IN LOVE Sofia Karlberg
Teď něco pomalejšího.




4. Demi Lovato REALLY DONT CARE
Text popisoval přesně to, co se mi za tento měsíc dělo.

5. Sharaya J BANJI

A jaké jsou vaše oblíbené písničky za tento měsíc??:)
xx Brunettegirl

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

CRAZY IN LOVE a REALLY DON'T CARE se mi taky líbí. :D
lifeis-beautiful.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Iggy mám rada ale táto pesnička sa mi od nej nepáči, väčšinou žiadna keď s niekým spolupracuje samozrejme okrem Fancy.
Ale keď to tak vezmem, žiadna z pesničiek nie je môj štýl, spieva sa tam :D keby ja mám vybrať dáke tak unudím všetkých zrejme tými pesničkami :D

Unknown řekl(a)...

Neposlouchám tento žánr :) já mám ráda metal a tohle ráda nemám :)

Saanjela řekl(a)...

Náhodou píšeš často! :) A ono to není ani tak o tom, spát často jako pst kvalitní články :) (ty děláš oboje, ale tak..:D)
Pěkné písničky :)
saanjela.blog.cz
PS: Nedala by jsi sem možnost vkládat koment jako URL? Je to pro mě celkem složité, přihlašovat se ještě na účet Google (pořád zapomínám heslo :D)

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown řekl(a)...

Některé znám, ale né všechny. Teď už nemám vůbec čas na poslouchání hudby, což je škoda, protože hudbu miluju a dřív jsem fakt byla v obraze a znala skoro všechny nejnovější písničky. Musím to o prázdninách zase napravit. :)

www.crazy-cloverleaf.blog.cz

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Já znám jenom REALLY DONT CARE :) :D

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review