pátek 24. dubna 2015

My 5 top films! April

Vystavil Unknown v 7:06
Krásné páteční odpoledne:)
Konečně je pátek! <3 Učení mě stejně nemine, máme toho zase na další týden moc-.-.....
Musím říct, že já jsem opravdu milovníkem filmů a seriálů, a proto dnes bude o tom taky článek. Mích 5 oblíbených filmů za měsíc duben. Budu takovéto články psát každý měsíc protože já částo měním názory tudíž i filmy:D


1. Divergence
Momentálně můj nejoblíbenější film. Došla jsem k němu tak, že tam hrála Shailene Woodley z TFIOS protože jsem ten film uplně milovala:D..
Děj byl hodně napínavý a neočekávaný. Skoro pořád se něco dělo. Hodně jsem si oblíbila Tris. Někdy se ale zachovala hodně neočekávaně, s čím jsem nepočítala. Ale máme podobné vlastnosti proto jsem si jí oblíbila, Musím ale říct, že mojí uplně nejoblíbenější postavou byl Čtyřka. Choval se záhadně a silně. Prostě ho mám ráda:D:)).
Ten konec byl.. waau.. prostě úžasný. Je skvělé, že autorka neodhalila vše v 1. dílu takže je to více zahadné a potřebovala jsem hned vidět 2. díl. Kdybych měla srovnat knihu a film, tak u mě o trošku vede film, protože v tom filmu vidím tu akci přesně co se děje. Ale knížka byla také super:)


2. Rezistence
Né to jste nečekali vůbec:O:D..
Samozdřejmně rezistence u mě jednoznačně na 2. místě. Bylo mi líto těch vlásů Tris:'(:D Moc jí slušely dlouhé. Ten konec jsem vážně nečekala. Opravdu to by mě nenapadlo že to zrovna zkončí takto:).




3. Street dance
Protože se o toto téma hodně zajímám, tak mě tento film hodně zaujal, Jako v každém úspěšném tanečním filmu je tam nějaký románek který nakonec zkončí šťastně, ale to se mi prostě na těch filmech líbí a obzvlášť tady. Měli tam skvělé choreografie, nejhežčí však byla ta závěrečná.
 

4. Harry Potter a kámen mudrců
Pokud jste četli některé z mích předchozích článků, tak víte že Harry Potter patří k mím nejoblíbenějším postavám. A tento měsíc u mě vyhrál 1. díl:)



5. Fakjů pane učiteli
Myslím že nejsem jediná, kterou tenhle film baví a musí se na něj dívat pořád dokola:D.
Hned ze začátku se mi film líbil, je srandovní já se u toho prostě nemohla nesmát:D
Navíc tam hrají úplně úžasní herci:)
7

Tohle je mích 5 top filmů:)
Zítra článek nebude protože jedu na taneční skupinu roku tak nám prosím držte palečky:3:)):D Určitě bude článek o tom a přidám i své fotky. Takže v neděli čekejte článek o TSR:)
Krásný zbytek dne:)

xx Brunettegirl


7 komentářů:

Saanjela řekl(a)...

Divergenci jsem viděla zfilmovanou a na Rezistenci plánuju se podívat, ale nečetla jsem je :D
Přijdu si strašně blbě, protože Harryho jsem ještě ke všemu viděla jen jeden díl a ta jedna jeho knížka u mě v knihovně leží netknutá :( :D
saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Musím sa priznať, že okrem Pottera som nevidela ani jeden, 5 a 3 nie sú podľa môjho gusta, takže tie ani neplánujem vidieť. Ale Divergenciu a Rezistenciu mám už stiahnutú.

Unknown řekl(a)...

Taky mám ráda filmy. Divergenci jsem viděla a chystám se podívat na Rezistenci. Od Harryho Pottera mám ráda 3. díl. :) Budu ti držet palce. ;)

Unknown řekl(a)...

Miluju fakju pane učiteli! Jedna z nej komedii vůbec :D Tolik jsem se snad nenasmála :D

Unknown řekl(a)...

No tak upřímně řečeno znám jet fakju pane učiteli a toho harryho pottera :D fakju pane učiteli je ale dokonalá komedie a strašně jsem se u toho zasmála :DDD boží! :D
nejsem moc na filmy, spíš nemám čas no :D ale děkuji za inspiraci :))
jinak do aafs tě samozřejmě beru :D :3 <3 máš dokonalej blog a desing :3 <3

Unknown řekl(a)...

Super, máme podobný vkus. Nechceš spřátelit blog? Mrkni na ten náš www.crazy-cloverleaf.blog.cz a kdyžtak se ozvi. :)

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Ahoj :)
Divergence i Rezistence je prostě boží :33 Stejně jako knihy :) Akorát mě mrzí konec Aliance :/
Na Harryho jsem se zrovna dneska dívala a zrovna na první díl :)
Fakjů pane učiteli je prostě nej :D Pořád čekám, kde by se to dalo stáhnout :D

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review