středa 22. dubna 2015

Spring talk:) pictures, inspiration, talking about spring:)

Vystavil Unknown v 8:51
Ahoj:)
Dneska opět sluníčko<3:D Miluju jaro a vše co se týká ho. V tomto článku najdete různé mé fotky které jsem zatím fotila, nějaké jarní inspirace i recepty a bude to také i informační co se chystá a plánuje:).

Proč miluju jaro?
x Je to období, kdy už můžeme zahodit zimní bundy a chodit ven, do školy jen v mikině nebo svetru, mám ráda pohled na ty rozkvetlé květiny nevýhodu mají teda alergici v tomto vás opravdu lituji:/:D. 
Pokud je opravdu teplo jako teď, tak už můžu jít do školy v kraťasech a tričku.. Prostě už se nemusím navlíkat do toho zimního oblečení.
x Jarní smoothie
Na jaře a v létě tento nápoj piju opravdu ráda, moc mi chutná a je hodně lehký na přípravu.
Potřebujete:
- Mixér (klidně i ruční)
- Nějaké ovoce( já mám nejradši banány nebo jahody)
- Mléko
  
Ovoce které si vyberete si rozkrájíte na menší kousky a dáte do mixérů. Poté přilijte mléko podle vaší potřeby, záleží kolik toho chcete. Já ovoce většinou i míchám že mám např. banánovo jahodové smoothie. Nakonec přidám led. Je to lehké a chutné:)


x Čas závodů!
V tanečním světě je jaro začátek všech soutěží a závodů. Myslím že ne jen v tanečním:)


x Můžu vytáhnout šaty<3




x Na jaře čekejte hodně haulů a recenzí ať už z kosmetických věcí, nebo z oblečení. Plánuji také jedno velké DIY roomdecor protože mám teď v hlavě celkem hodně nápadů a ráda bych se s vámi o to podělila. 

x Těším se na různé akce. Na jaře začínají probíhat různé akce, v mém případě hlavně školní akce. V loni jsme byli v tuto dobu v Londýně. Letos jedeme do Vídně. Jedeme na vodu sjíždět Lužnici. Máme naplánovaných opravdu hodně akcí.

x Každoročně na jaře mám strašně dobrou náladu. Jsou dny, kdy vážně nedělám nic jiného než že se směju:D Nechápu proč zrovna na jaře, ale jsem ráda že nebývám unavená a skleslá.


x Můžu chodívat ven běhat. Začínám si zlepšovat kondičku protože v zimě jsem nic takového kromě lyžování moc nedělala. Někdy chodím běhat i s Badym(můj pes) A má taky na jaře narozeniny, jsem jediná z rodiny, na kterou prostě platí ty jeho "psí oči" takže když něco ode mě chce, nějakou sladkost, tak to prostě dostane:D štve mě to že mu neumím odolat:D Jako dárek ode mě dostane opět největší protože se nemůžu nikdy rozhodnout co mu koupit-.-:D

Jediný mínus u mě je hmyz.. Obzvlášť nesnáším klíšťata a pavouky. Na včelí žihadlo mám alergii celé mi to vždycky nateče a celá se osypu takže včely opravdu nemusím taky.
Ale jinak jaro mám hodně ráda:)
Dnešní článek byla taková míchanina všeho.:D Ale mě psát takovéto články baví tak snad vás číst také:D
Užijte si zbytek dne:)

xx Brunettegirl


5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Taky mám ráda jaro. Už vůbec nenosím budu a jen mikinu. :) Až bude teplejší počasí, tak vytáhnu šaty. :D

Krista řekl(a)...

Ahoj :)
Jaro mám ráda, ale pořád kýchám a to nemám alergii..
Šaty nenosím..

M řekl(a)...

Jaro je úžasné! Sice pro mě pořád trochu víc vhrává podzim, protože na jaře jsem většinou pořád nemocná, ale jaro je hned v závěsu :)
http://thehummingbird.blog.cz

hanicqva řekl(a)...

Ahoj :). Moc hezký článek ;). Jinak jsem asi jediná která jaro moc v oblibě nemá:DD pořád kýchám a jsem víc nemocná než v zimně.Ale to je jedno:D :)

http://aallblog.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Mám ráda běh taky musím znovu začít, poslední dobu jsem na to kašlala, protože jsem se jen a jen učila :)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review