neděle 19. dubna 2015

Hair inspiration/my favorite hairstyles

Vystavil Unknown v 6:45

Krásné odpoledne všem:)
Většinou každá z vás se každý den nemůže rozhodnout, co si vezme na sebe do školy, práce nebo třeba ven s kamarády, když se rozhodnete co si tedy nakonec oblečete tak nastává další problém co s vlasy? Rozpuštěné, v culíku nebo něco víc náročnějšího? Dnes tady mám pro vás pár inspirací, ať už do školy, kina.....a moc se mi zalíbily poslední dobou:)

1. Rybí cop
Moc se mi líbí kombinace rybího copu a mašle k tomu. Já bych jí možná dala až dolů kde je ta gumička ale je to samozdřejmě na každém co se komu líbí. Navíc je to teď vhodné na jaro třeba k nějakému lehčímu svetru. Je také hezké, když si ho uděláte na bok. 


2. Natočené vlasy s copem
Také to není vůbec těžké, jen to zabere chvíli času. Moc se mi to líbí na blonďatých vlasech, ale i na brunetách to vypadá skvěle. Vhodné třeba na léto k šatům.

3. Rybí cop z culíku
Možná se mi to líbí i víc než klasický rybí cop. Z vysokého culíku se to dělá i lépe.
                                                 

4. Vyplněný drdol
Tohle je spíše na nějakou slavnostnější událost a moc pěkně to doplňuje ta mašle.


5. Francouzský cop
Nikomu se asi nepodvedl na první pokus ale časem se dá snadno naučit. Krásně to doplní nějaký jarní outfit.
                                       
                                        

6. Drdol
Jak se říká, v jednoduchosti je krása.




                                  




7. Klasický cop na bok
Hezký je na delších vlasech, tento cop se dá nosit prakticky ke všemu a vypadá fakt dobře.
                                 

                                      


8. Mašle
A teď něco pro milovníky mašlí:)


9. Kratší vlasy
A teď tady je něco pro ty, co nemají moc dlouhé vlasy.  Lehké a krásné.
                                         


10. Culík s natočenýma vlasama
Vypadá to skvěle k šatům.


Já nejčastěji nosím drdol nebo klasický cop, ale nejvíc se mi asi líbí ten rybí cop v culíku:)
Snad se vám dnešní inspirace líbí:)

Který účes se vám líbí nejvíc?

xx Brunettegirl



3 komentářů:

hanicqva řekl(a)...

Krásné účesy :).. Nějakej určitě vyzkouším ;)..

http://aallblog.blogspot.cz/

One Blondie Life řekl(a)...

Ta první fotka je nejkrásnější:) líbí se mi jak účes tak barva vlasů - ombré :)
One blondie life

Unknown řekl(a)...

všechny jsou krásnéé, ale já jdu brzo na krátko tak mi to je k ničemu :D

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review