pátek 17. dubna 2015

20 facts about me

Vystavil Unknown v 12:01
Ahoj:)
Přece jenom je tento blog nový a vy o mě toho moc nevíte, tak jsem si připravila článek 20 faktů o mě. Chci abyste se o mě také něco dozvěděli:)


1.  Původně jsem se měla jmenovat Kateřina ale nakonec vyhrálo jméno Denisa. Jméno Kateřina se mi líbí ale asi by mě vadilo kdyby mě spolužáci oslovovali Káčo nebo tak:D
2. Mám 14 let, narodila jsem se v listopadu v roce 2000 a jsem většinou jedna z nejstarších:(:D
3. Jsem strašně moc málá měřím okolo 159-160cm a jedna z mích přezdívek je tedy prcek.
4. Neumím vyjádřit svůj názor, radši nechávám věci na ostatních a já jen dělám co říkají takže nejsem ten, co by vše organizoval a někomu do něčeho mluvil.
5. Mám samsung galaxy S4 a VŮBEC s ním nejsem spokojená jediný + je že má kvalitní kameru ale to je asi vše. Plánuju vyzkoušet apple.
6. Jsem v 8.A a příští rok mě touhle dobou čekají přijímačky, ještě nevím co chci dělat a na jakou školu.
7. Miluju tanec a vše co se ho týče.
8. Mezi moje nejoblíbenější koníčky patří nakupování.
9. Neumím šetřit, kdybych mohla tak nejradši vše utratím:D
10. Můžu o sobě říct, že jsem docela trpělivá a když něčeho chci dosáhnout, tak toho většinou dosáhnu.
11. Blog mám zatím jen chvíli. S mým bývalým jsem skončila. Zrušili mi ho a po 2. rokách jsem zase tady:D
12. Mám doma zlatého retrívra, je línej a jmenuje se Bady.
13. Jsem milovník TVD<3
14. Můj nejčastější účes jsou rozpuštěné vlasy, jinak je vlastně zkoro vůbec nenosím krom tréningu:D
15. Jsem bruneta s hnědýma očima.
16. Poslední dobou jsem si hodně pročistila hlavu a vyřadila ze svýho života lidi, kteří mi ho jen ztěžovali.
17. Naučila jsem se, že dávat druhé šance někomu, kdo vás už zklamal je jako sebevražda- vlastní zkušenost.
18. Byla jsem v Londýně a nebýt naší nesnesitelné průvodkyně tak jsem si to tam užila o hodně víc:/
19. Oreo... je snad někdo kdo ho nemiluj?!:DD
20. Mám mladší sestru která se snaží být přesně jako já o pořád mě skoro ve všem kopíruje. Nechtějte abyste ve škole měli stejné nebo podobné oblečení jako váš sourozenec-.-:D
Máme nějaké věci společné? Nebo máte na něco odlišný názor?:)


6 komentářů:

Unknown řekl(a)...

(Pro začátek, neber to nijak špatně, jen jsem tě chtěla upozornit na některé chyby, aby šly opravit a případně sis příště dala pozor - "S mým bývalým jsem skončila" "po 2 rokách" (bez tečky) "skoro" (se s, ne se z), 20. - ve vším, asi překlep, buď ve všem nebo se vším.. :) To jen tak co mi padlo do oka. :D)

V některých věcech souhlasím, třeba to s tou sestrou! Já už naštěstí se ségrou do školy nechodím :D
Loni jsem taky nevěděla, co chci dělat, nakonec jsem šla na gympl, byla kvůli tomu strašně smutná, protože jsem tam nechtěla a hlásila jsem se kvůli rodičům, celé měsíce před zářím jsem kvůli tomu byla fakt nešťastná, no teď to tam mám fakt ráda a jsem moc šťastná, kde jsem, je to úžasná škola! :) A hned se mi otevřelo mnoho nových možností a už si hledám cestu a začínám tušit, kam bych chtěla jít jednou dál. Přeji ti hodně štěstí, ať se rozhodneš dobře a ať ti to vyjde. :)
A druhé šance nejsou vždycky špatné, jen lidi musí opravdu dokázat, že si ji zaslouží! :)

Unknown řekl(a)...

Jo děkuju za upozornění chyby si opravím:)
Také jsem přemýšlela o gymplu ale pak bych z toho byla taky smutná protože bych radši šla na normální střední:/ Ale mám ještě čas:D:)) To je skvělé že sis to tam nakonec oblíbila:) Ano to máš pravdu, musí si to opravdu zasloužit ale u mě by si to musel(a) extra zasloužit:D

Unknown řekl(a)...

Máš pěkný design blogu!! :) Jinak článek je supeer!!
:* budu ráda když si mě dáš do kruhů a koukni na můj blog . http://missniccole.blogspot.cz/

říkejte mi Blani řekl(a)...

Máš krásný blog! :) Fakty jsou pro začátek vždycky dobrá volba :)

Unknown řekl(a)...

Děkuju moc:))

Unknown řekl(a)...

Máš veľmi pekný blog a u niektorých faktoch som sa i zasmial:) Sme si i vo veľa veciach podobný:)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review