pondělí 13. dubna 2015

Konečně jsem našla řešení! Kruhy v podpaží nehrozí! Driclor- recenze

Vystavil Unknown v 6:25
Přeji krásné odpoledne všem:)
Dnes tady pro vás mám připravenou recenzy o přípravku proti pocení Driclor. 
Začala bych asi něco o tom přípravku:
Driclor je silný antiperspirant bez vůně a zápachu který by měl zabraňovat pocení. Měl by se používat do podpaží, ruce nebo na nohy. Výsledek by měl být znát už po 3 dnech. Obsahuje vše co normální antiperspiranty akorát ve větším množství což může způsobovat pálení, svědění či štípání. Použití dricloru by měla být poslední věc, co uděláte před spaním a měl by být aplikován na suchou a nepožkozenou pokožku.

Můj názor, pocity, zkušenosti
Můžu teda potvrdit, že přípravek opravdu pomáhá. Já se nepotila hned po 1. použití takže jsem z toho byla samozdřejmně strašně šťastná.:D Večer to trošku štípalo ale dalo se to vydržet. Druhý den to samé akorát to bylo trošku horší ale dalo se to pořád. No.. a teď se dostáváme ke 3. dnu. Musím ale dodat, že to, co se mi stalo byla moje blbost a teď opravdu nechápu, jak jsem mohla být tak blbá a neuvědomit si to. Já jsem si totiž strašně inteligentně nepřečetla příbalový léták, a používala to jen podle návodu na obalu. Před spaním jsem šla normálně do sprchy všechno vpohodě, oholila jsem si podpaží a večer jsem si normálně nanesla driclor. Ze začátku vpohodě já normálně usla, ale probudila jsem se asi v 1 ráno z takovou bolestí. Mě normálně i tekli slzy. Strašně moc to pálilo a štípalo a ještě k tomu svědělo. Měla jsem od toho celé podrážděné a spálené podpaží že jsem si to v noci musela smýt. To taky nebyla uplně procházka růžovým sadem. Takže všichni co to budete používat, hlavně se NEHOLIT 24h před, nebo po použití. Věřte mi, to opravdu nechcete zažít:D. Teď, když už si na to dávám pozor, tak sem někde četla, že pomáhá proti tomu pálení když si těsně před použitím přepudrujete podpaží. Mě to opravdu pomohlo ale účinněk se po tom značně zmenšil. 

Takže tento přípravek můžu doporučit všem, co trpí nadměrným pocením jen tedy mínus je že to většinou štípe, svědí nebo pálí. Ale opravdu pomáhá. A stojí jen okolo 200kč, Podle mě je to přijatelná cena za něco, co opravdu pomůže.


A co vy? máte nějaké zkušenosti s tímto přípravkem nebo jste o něm už slyšeli?:)
xx Brunettegirl

5 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Slyším o tom poprvé, ale možná zkusim. :)
http://anyworld0036.blogspot.cz/

Nats řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Nats řekl(a)...

O tomto přípravku slyším poprvé :) Ale mě zatím stačí obyčejné antiperspiranty :) Jinak super tip :) Jinak do affs tě ráda vezmu :)

Unknown řekl(a)...

Nekomu to v pripadech vetsiho poceni muze pomoci, ale pro me by to nebylo. Mam docela citlivou kuzi, takze by mi to mohlo spis uskodit.

A rada spratelim (snapeova- pisupovidky.blog.cz)

Unknown řekl(a)...

Používáme, já i mamka, a můžeme jen doporučit. :)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review