neděle 26. dubna 2015

My week #1

Vystavil Unknown v 2:59
Krásné ráno:)
Je zase neděle. Zítra škola, zase všechno to učení, testy... Na mě asi přišla jarní únava. Nemám na nic náladu, jsem unavená protože se do noci vždycky musím učit. Prostě bych se nejraději na vše vykašlala ale to prostě nejde.



















V pondělí ráno jsem myslela že opravdu nevstanu, můj budík mě v tom ale nenechal protože zvonil každé 2 minuty-.-:D Ve škole jsme psali 3 testy. Jako nemůžu říct že by se mi nějak extra povedly, ale nedopadlo to nejhůř. Třídní učitelka nám říkala naše čtvrtletní prospěch. Docela jsem se zhoršila. V 1. pololetí( jsem v osmé třídě) jsem měla jen 2 dvojky ale teď mi vycházejí 4 nebo 5 dvojek a to tam mám i 2-3, s tímto se na gympl asi nepodívám. Další den v úterý jsme měli opět 9 hodin takže jsem domů došla v 16:20 o o půl jsem jela na tréning. Domů jsem se dostala až okolo 19:00 a to jsem se do noci pak učila. Já už jsem zvyklá že ty úterky jsou takto hektický, ale ze začátku mi to dělalo velký problém a vůbec jsem nic nestíhala.
Středa byla celkem fájn. Odpoledne jsem se neučila protože další den jsme měli mít ve škole den země. Na ty nejdůležitější předměty jsme nebyli ve škole takže to se mi celkem hodilo. Byla jsem objednaná ke kadeřnici, které jsem řekla ať mi zastřihne jen konečky, no a dopadlo to tak, že je mám snad nejkratší co jsem kdy měla.
Ve čtvrtek byl ten Den země. Jak už jsem psala, bylo to docela fájn, neučili jsme se až teda na poslední hodinu a to jsme měli naštěstí jen tělocvik. Dělali jsme družstva na "Pohár rozhlasu" to je sportovní soutěž na kterou naše škola jde. Učitel vybíral kdo všechno tam půjde. Já půjdu na běh 60m, skok do písku a štafetu. Můžeme mít max. 3 disciplíny takže jsem ráda že nemusím jít na dlouhej běh myslím 1000 nebo 1500m:D..
Na pátek jsem se strašně moc těšila, konečně konec týdne a odpoledne půjdu v klidu na tréning. Asi jsem ten pátek přecenila:D/ Ve škole mě čekaly 3 písemky a odpoledne po tréningu jsme byli všichni tak zničení jako nikdy. Museli jsme hodně makat protože nás v sobotu čekala soutěž.
V sobotu nás čekala soutěž v Přerově, na kterou jsme hodně makali a dřeli a dnešní neděle bude zase jen učení a uklízení.
Tento týden se moc nevydařil, připadá mi, že poslední dobou je jen samé učení a učení a na nic jiného mi nezbývá čas.

A jak jste si užili týden vy?:)
xx Brunettegirl

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

No a to ešte počkaj keď budeš chodiť do roboty a nedajbože robiť ešte retardované dvanástky :D

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
S tou kadeřnicí to znám -.- I u sebe na blogu jsem psala, že na mě se kadeřnice vydlabala..
My jsme měli den Země v pátek a to jsme byli na čističce odpadních vod..

Unknown řekl(a)...

Den Země? O tomto dni naše škola nikdy neslyšela. Když jsi psala, že máš plné úterý, tak já mám plné pondělí. Moje pondělí vypadá takhle: 6 hodin ve škole - oběd - znovu na 2 hodiny do školy - hodina na úlohy a učení - tance - vracím se domů v 18: 45. Taky jsem měla týden plný učení. -_-
lifeis-beautiful.blog.cz

Saanjela řekl(a)...

My jsme na Den Země trhali trávu na školním hřišti, takže úžasný! :D
Přesně z tohohle důvodu ke kadeřnici nechodím :D
Já na pololetí měla samé jedničky a teď mám dvě dvojky, takže jsem se taky zhoršila :/
Ten pocit, kdy se ti nic nechce dělat a jsi unavená znám(asi tak jako každý :D), snad to brzo přejde :)
saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

No jo, škola je hnus. To známe všichni. Jestli tě to uklidní, tak za 54 dní jsou letní prázdniny! (ať žije apka My Day :D). Jo a se známkama si nedělej starosti. Z vlastní zkušenosti můžu říct, že na gympl se v pohodě dostanou i lidi s trojkama a i to tam docela zvládám, tak buď v klidu. :D

Nats řekl(a)...

Já se na základce doma vůbec neučila.. Stačilo m to přečíst o přestávce. A měla jsem samé jedničky i v devítce. No a teď jsem na gymplu a učím se fakt hodně často. Ale já to všechno vždycky nechávám na poslední chvíli tak se není moc čemu diivit :D

Unknown řekl(a)...

Ve škole to také máme šílený. Naštěstí učitelé se teď zaměřují spíše na maturitní ročníky, ale že by byl klid, to se říct nedá. Zítra vstávám v pět a domů se dostanu také kdo ví kdy...
Pohár rozhlasu..toho jsme se každý rok také účastnili, ale teď už jsem na gymplu a pro ten to není:)
Jinak neboj, známky ještě vytáhneš a na gympl se určitě dostaneš:)
Tak ať máš co nejklidnější týden:) Přeci jen, už jenom 2 dny!:)
A ráda spřátelím, máš moc pěkný blog:) - Sárča (silver-linings.blog.cz)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review