sobota 11. dubna 2015

Recenze Hledání Alijašky od Johna Greena

Vystavil Unknown v 14:32
Krásný večer všem přeji:)
Dnes přidávám článek/recenzy o knize od autora Johna Greena, kterého pravděpodobně většina zná. V české republice v českém překladu má zatím jen 4 knížky: Hvězdy nám nepřály,Hledání Alijašky, Papírová města a Příliš mnoho Kateřin. Teď čtu papírová města ale řeknu vám upřímně, že tato knížka je u mě zatím na třetím tedy posledním místě. Ale je to jen můj názor.
Tak a tímto se dostáváme k tomu, abych těm co Hledání Alijašky nečetli, přiblížila obsah knihy a zhodnotila ji.
Začala bych Hledáním Alijašky
Kniha se týká jednoho kluka, který se stěhoval na internátní školu s tím cílem, že tam začne úplně od nuly, že se změní, už nebude ten kterému se všichni smějí. Potkal tam spoustu nových přátel včetně jeho nejlepšího přítele Válečka. Potkal také jednu krásnou dívku která se jmenovala Alijaška, Hned když ji uviděl věděl, že ona je ta pravá, něco ho na ni prostě přitahovalo. Ona byla ta změna kterou chtěl. Alijaška totiž nebyla uplně vzorná žačka. Kouřila, pila a kašlala na školu ale byl za tím jeden prostý důvod, zemřela jí matka.... 
Oni tři(plukovník- jeho přezdívka,Váleček a Alijaška) spolu měli spoustu zážitků, všechny byly super až na ten poslední, kdy si v jejich pokoji dávali závod, kdo se první opije. Alijašce zazvonil telefon hned potom se zvedla a odešla beze slov. Kluci byli opilí tak to neřešili. Další den ale Alijaška byla pryč. Po několika hodinách a jejich snaze ji najít, jim oznámili, že Alijaška měla autonehodu a zemřela. Prvně tomu nevěřili nemohli uvěřit, že je vážně pryč. Vyčítali si to. Ale kladli si pořád jednu otázku. Proč odjela? Proč nám nic neřekla? 
Nechci vám prozrazovat ten konec takže rozhodně doporučuji přečíst.
Já to napsala opravdu ve stručnosti ale v knížce je vše do detailů popsané. Strašně moc se mi na této knížce líbí to, že je rozdělená na dvě části "Před tím" a "Po tom". Ze začátku jsem vůbec nevěděla jaký to má význam ale to je na tom to nejlepší, proto jsem to chtěla číst dál a dál zajímalo mě, jak to vše dopadne a co všechny ty hlavolamy znamenají.
Můžu teda tuhle knihu všem jenom doporučit za mě je Hledání Alijašky nejlepší dílo Johna Greena.

A jaký je váš názor jakou z těchto 4 knížek máte nejradši?:)
xx Brunettegirl

0 komentářů:

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review