pátek 10. dubna 2015

Můj virtuální svět aneb proč jsem tady

Vystavil Unknown v 13:57
Nejdřív bych vás chtěla přivítat na mém né prvním blogu. Vždycky jsem si říkala, že si založím blog, ale většinou jsem se na něj ať už z časového hlediska nebo že jsem neměla už nápady vykašlala. Teď jsem ale zpět. Dříve jsem měla blog na blog.cz takže jsem se rozhodla zkusit něco nového. Jsem ráda že jsem se dostala k blogspotu protože si myslím, že je to ze všech stránek lepší, výhodnější, přehlednější a všechno. Teď bych rozhodně neměnila za blog.cz.
A tímto se dostáváme k tomu, proč jsem si ho vlastně vůbec založila?.
Baví mě to, baví mě psát, přidávat recezne DIY. Mám to prostě ráda. Navíc si myslím, že mi to pomůže i s mojí nejhorší slabinou, že mám malé sebevědomí a chtěla bych si ho zvětšit. Tady můžu prosadit svůj názor a dělat články na věci, které mě baví..
A tímto jsme se dostali k tomu, abych vám řekla kdo vlastně sem.
Řeknu vám to takto: Jsem holka se strašně nízkým sebevědomím, která si všechno strašně moc bere a nesnáší faleš a pomluvy. Nejsem ani hubená ani obézní mám takovou sportovní postavu spíš se blížím do nadváhy a proto s tím něco dělám. Zajímám se o zdravý životní styl. Poslední dobou mě to ale pořád ujíždělo ale věřím, že do léta bude moje postava zase o něco hežčí než je teď. Zdravého životního stylu se taky budou týkat některé články. Samozdřejmě jako většina teenagerek se zajímám o kosmetiku. Kosmetiku miluju a vždycky budu:D Recenze také nebudou chybět. Ráda fotím, proto budu přidávat i různé fotky z různých akcí/výletů na které pojedu nebo jsem už byla. Na závěr bych chtěla říct aby jste si to na mém blogu užili a líbilo se vám zde:) Během dalších dnů budu ještě na blogu hodně pracovat ale doufám že se dopracuju ke konečnému výsledku a vám se moje články/desing/recenze atd. budou líbit:)















xx Brunettegirl<3

0 komentářů:

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review