středa 15. dubna 2015

Za chvíli léto? Pár tipů na skvělou postavu+moje vlastní zkušenosti

Vystavil Unknown v 7:50
Krásné odpoledne:)
Rozhodla jsem se, že bych mohla přidávat články i na toto téma, protože sama s tím mám celkem zkušenosti + znám hodně lidí, co to dokázali např. moje mamka zhubla za rok 16kg za což ji moc obdivuju a ona je vlastně něco jako moje motivace. Motivuje mě, že ona to dokázala a já prostě nemůžu jen tak sedět na zadku s pytlíkem chipsů:D:).
Musím se teda přiznat, že teď poslední dobou sem na to celkem kašlala, protože prostě mám toho moc do školy a vůbec nestíhám. Ale plánuji se do toho pustit na 100%.
A tady je pár rad z mích vlastních zkušeností a doporučení:

1. Základ je strava!
Pokud se někdo opravdu rozhodne, že ze sebou začne něco dělat, musí taky pro to něco objetovat. Protože 70% při hubnutí je strava a 20% je cvičení.
Důležité je jíst hodně po menších dávkách po 2-3h. Já jím třeba po 2 protože mívám často hlad. SNÍDANĚ je základ! Měla by se skládat nejvíce ze sacharidů. Měla by být hodně vydatná a velká. Na snídani si můžete dát nějakou tu sladkost.
Já obvykle snídávám musli s mlékem nebo ovesnou kaši.
Zdravá je taky hořká čokoláda já si dávám na snídani třeba 4 čtverečky. Ale měla by být víc jak 75%.
Svačiny taky nevynechávejte!. Udržují váš metabolismus a zrychlují ho. Dopoledne stačí třeba nějaké ovoce a odpoledne tmavé pečivo s lučinou a zeleninou tak to mívám většinou já.
Na obědy se nějak moc neomezujte většina z vás asi chodí do školní jídelny, tak si dávejte to, co tam je. Večeře by už měla být nějaká lehčí a měla by obsahovat z největší části bílkoviny. Např. míchaná vajíčka s tm. pečivem a zeleninou.
Mělo by se omezit sladké. Ale jednou za čas to rozhodně nevadí tělo to potřebuje. A pokud je nějaký ten svátek jako jsou např. Vánoce, Velikonoce atd. tak se neomezujte! Jeden den vůbec nevadí:)

2. Měj motivaci!
Bez motivace to těžko někam dotáhnete. Najděte si nějaké obrázky, videa a řekněte si, že takto chci na konci v létě vypadat.

3. Stanovte si cíl!
Na začátku, když se rozhodnete se sebou něco dělat, tak si stanovte nějaký cíl. Ze začátku nějaký ne moc velký, ale když máte ten cíl, tak vás to donutí pokračovat protože ho budete chtít splnit.
Např. za měsíc shodím 1,5 kg a začnou se mi rýsovat buchty.

4. Cvičení nepřeháněj
Pokud vaše tělo není na cvičení zvyklé, tak začněte zlehka. Rozhodně necvičte každý den mějte min. 1-2 dny vždy pauzu. Pokud chceš zhubnout, tak je na to nejlepší cardio. Cardio je cvičení, u kterého se zapotíš a tím vlastně spaluješ kalorie. Je to např. běh, skákání přes švihadlo, lyžování, nebo si najděte videa na YT. Pokud chceš jen zpevňovat, nabírat tedy svalovou hmotu tak je na to nejvhodnější jen posilování. Choďte do posilky(v některých musí být ale do 15 let dozor dospělého), nebo si zaposilujte jen tak doma podle videí. Na YT je toho spoustu. Někdy je taky fajn, když si tohle nakombinujete že 3 dny v týdnu posilování a ty zbylé cardio. Je to jen na vás.

Ještě bych vás chtěla jen upozornit, že výsledky rozhodně neuvidíte hned po 3 dnech cvičení a zdravé stravy. První výsledky se dostavý teprve během měsíce a víc, Ale musíte uznat, že rozhodně stojí za to ze sebou něco začít dělat. Pak prostě ty lidi, vás za to budou obdivovat, budou vás chválit, budou vás mít jako motivaci jako jste vy měli na začátku nějakou tu holčinu na obrázku. Já myslím, že to rozhodně má smysl a že výsledky potom stojí za to.
Tohle jsem napsala opravdu jen krátce nechci aby ty moje články byly bůhví jak dlouhé ale rozhodně plánuju pokračování:)



 
A vy máte nějaké zkušenosti s hubnutím/posilováním?
Žijete "zdravým" životním stylem nebo máte rychlý metabolismus a můžete si dovolit vše?:)

xx Brunettegirl

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Skvělý článek:-))) u mě je jen problém se zdravou stravou:-/ prostě pořád jím a nějak mi nejde jíst zdravě :D
www.blogerbabes.blogspot.cz

Unknown řekl(a)...

Se vším souhlasím! :)**
Btw. pěkný design :)*

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review