neděle 12. dubna 2015

Rovnátka? Už zítra?!

Vystavil Unknown v 14:04
Ahoj lidi:)
Nejdříve jsem vám chtěla říct, že chystám velké DIY které bude během příštího týdne takže se máte na co těšit:) 
Ale teď už bych se radši dostala ke dnešnímu téma. Dnes vám napíšu moje pocity a doporučení pro ty, co na tom budou teď někdy stejně jako já... Zítra dostanu rovnátka.



 Já fakt dostanu rovnátka. Už úplně vidím, že v tom budu vypadat strašně ale musím to podstoupit protože moje zuby jsou fakt v katastrofálním stavu protože to máme v genech. Návíc se mi ještě strašně moc kazí. Ale je to taky z části i moje chyba protože když jsem byla malá, tak cca do 12 let (aha.. tak ne zas tak malá:D) mě nikdo nedostal k zubařce. Měla jsem z toho tak moc velkej panickej strach, né že bych teď ještě neměla, ale před tím to bylo opravdu strašný. Např. jednou, když mi bylo asi 9, měla jsem nad zubem na dásni něco jako váček, tak tomu teda říkala babička a ono bylo potřeba ho propíchnout od zubařky a mě oznámili 5 min. před odjezdem k zubařce že tam jdu a já jsem si lehla na zem, držela se stolu a že prostě nepujdu. Nakonec jsem jako šla žejo, protože mi slíbila jednu bárbínu kterou jsem v tu dobu chtěla, ale prostě to bylo hrozný:D. Takže to jsem třošku odbočila ale prostě jsem za moje dětsví skoro vůbec nechodila k zubařce. Když jsem se konečně rozhodla, když mi bylo 13 že ty zuby mám fakt strašný, tak mi našli 6-8 kazů a věřte mi, ten zvuk a tu bolest nechcete zažít. Ale protože abych dostala rovnátka, tak musím mít zpravené zuby takže sem to prostě musela vydržet...
Já na ty rovnátka vůbec nemám štěstí. Na první prohlídce jsem byla před rokem pár dní před vánocema takže je to rok co na ně čekám, prostě hrozný. Kámoška je dostala za 3 měsíce a já rok čekám. Ale je to hlavně tím, že jsem tam měla těch hodně kazů. Teď nedávno mi dali do zadu na šestky gumičky. Byly to klasický gumičky vypadali jako ty jak teď bylo "in" plést ty náramky tak takové podobné, akorát speciální na to. A měla jsem je pro to, aby se mi tam udělala mezera na třmen. To je takový drát který je připevněný na "kroužkách" které jsou na šestkách. Řeknu vám upřímně. Já nemohla 2 týdny jíst NIC tvrdého. První týden to jsem jedla opravdu jen přesnídávky a ten druhý to jsem si sem tam něco už dala, ale jen když se toho dotknete tak to tak zabolí, že to prostě nešlo. Musela jsem kousat předníma zubama a to si tak představte, jak komicky to vypadalo třeba ve školní jídelně nebo v nějaké restauraci. Hlavně se mě jeden kroužek na pravé šestce třel hodně o jazyk protože mi to tam ta zubařka špatně dala a já se samozdřejmně nijak nevyjádřila tak jsem pak trpěla. Naštěstí mi tam dali něco jako vosk, a ten když si dáte na ten kroužek, tak se to tolik netřelo. Nejvíc nepříjemný byl ale ten drát, měla jsem ho skoro až v krku a ten den jsem kvůli tomu nic nepila. Pár dní sem byla na práškách protože se to fakt nedalo, ale každým dnem se to lepšilo. A zítra mi na to mají nasadit už zámečky.(ty rovnátka na všechny zuby) Tedy další bolest na dalších pár týdnů, a bude to ještě 10x horší než u mích kamarádek co je taky dostali, protože já mám ty zuby vážně extra křivý. Zajímalo by mě, jak to všechno zítra bude, jestli budu opravdu vypadat tak strašně, nebo to nebude tak hrozný. Každopádně vám dám časem vědět, jak jsem na tom, nějaké rady, jak to vydržet apod. Takže mi prosím vás držte zítra palce, ať to nějak přežiju. Děkuju:D

A co vy? Máte rovnátka nebo vás to také čeká jako mě? Nebo rovnátka nepotřebujete?:)
xx Brunettegirl

1 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Nemám rovnátka a ani nepotřebuji :) už jsem ti psala k jednomu článku, ale nějak se neorientuju na blogspotu :D beru tě do affs :)
http://beautiful-feelings.blog.cz/

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review