pátek 22. května 2015

My week #2

Vystavil Unknown v 6:10
Krásné páteční odpoledne:)
Určitě nejsem jediná, která si konečně oddechla, že má školu za sebou tento týden a může si dát pauzu od školy.
Na začátek bych se chtěla moc omluvit mým AFFS jelikož jsem tento týden obíhala asi jen 1x, protože prostě jsou teď 3 týdny do uzavření známek a já jsem si myslela, že na školu na kterou bych chtěla jít potom berou jen známky z 2. pololetí 8.třídy... No tak sem se docela zhrozila:D Takže jsem teď, obzvlášť tento a minulý týden musela máknout abych měla aspoň to vyznamenání.
Taky jsem nechtěla kvůli tomu že teď vůbec nebyl čas, psát nějaké krátké a nekvalitní články. To radši budu psát méně často a kvalitnější články:)
Tak to bylo něco k úvodu a vrhneme se na to:)



Moje pondělní ráno, jako každé mé ráno bylo opět hektické. Zaspala jsem a vůbec nestíhala. Měla jsem během dne vcelku špatnou náladu ale po škole jsme jeli do města nakupovat. Nákupy mi vždy zlepší náladu:D Kupovala jsem dárek pro kamarádku k narozeninám a sobě především věci z kosmetiky. Úterky jsou u mě nejnáročnější za celý týden. Jak už jsem zmiňovala v minulém "My week" tak školu mám 9 hodin. Dozvěděla jsem se i známky, které mi zatím vycházejí na vysvědčení a opravdu jsem si nemyslela, že bych na tom mohla být tak špatně. Z fyziky a matiky mi hrozí 3. Za trojky se u přijímaček ztrhávají body, budu to muset ještě vytáhnout. Kdybych to dala, tak by mi vycházelo 5 dvojek což není tak špatné. Hned po škole jsem jela na tréning, kde jsem se konečně viděla s mojí nejlepší kamarádkou. Byla v Londýně a štvalo mě, že naše škola letost nejela-.-:D.
Každopádně jsem večer musela dohánět učení na další den, strávila jsem u toho cca. do půl noci-.-.
Středa byla pohodovější než úterý. Měli jsme první dvě hodiny a další čtyři jsme strávili na úřadu práce, kde nám měli pomoc, čím v budoucnu budeme, dát nějaké informace o zaměstnání atd. Upřímně.. Vůbec mi to nepomohlo a nebyla jsem jediná.
Čtvrtek byl den, kdy jsme psali snad nejvíc testů co jsme mohli. Psali jsme ze všech předmětů, kromě tělocviku. Odpoledne naše škola organizovala "Pohár rozhlasu" kde jsem i já soutěžila. Jelikož jsem měla cosi s kolenem, tak se mi nedařilo tak dobře jako obvykle. Skok do písku jsem dávala docela dobře, ale běh na 60m a štafeta nic moc. Nakonec jsme ale postoupili:)
A co se týče dneška, škola to samé co ve čtvrtek, pořád testy.
Zjistila jsem, že to s tím kolenem bude asi docela vážné, takže jedeme do nemocnice s tím. Doufám že to bude něco moc nezávažného protože bych nerada přestávala dělat věci, co mě baví.
Za hodinu mám opět tréning.
Zítra budu muset jet se sestrou na její taneční závody. Musím zase vstávat ve čtvrt na 6 ráno. Vůbec se mi tam nechce. No vlastně a komu jo-.-:D.
Neděle by měla být pohodová. Plánuji jen relaxovat a nic nedělat.
Možná je divné, že tento článek píšu dnes v pátek a ne v neděli, ale na víkend mám nachystané jiné a lepší články:)
A jaký byl váš týden?
xx Brunettegirl

7 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Môj týždeň bol, no... taký ako vždy. V pondelok a utorok od 9 do 21 v práci... a cez voľné dni sa pomaly sťahujeme do nového bytu takže dokopy nič zaujímavé :D

Unknown řekl(a)...

V pátek jsme psali několik testů. Tento týden jsem byla od úterý do čtvrtka se třídou v Jeseníkách. :) Bylo to tam super a dneska ve škole nás bylo jen 11, tak jsme se vůbec neučili. :D
lifeis-beautiful.blog.cz

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Já už na školu prdím :D Přijatá jsem, tak mi je to v celku jedno i mamce :D
Měja jsi docela rušný týden..
Já svůj týden napíšu asi někdy v budoucím článku ;)

Nats řekl(a)...

Můj týden jsem docela zvládla :D Včera to bylo super :) Taky teď máme testy ale není to tak strašné zatím jelikož většina učitelů je u maturit :D Tak snad si klasifikaci nezhorším :D Už se fakt těším na ty prázdniny a odpočinek :D

Saanjela řekl(a)...

V pohodě, já mám teď ve škole taky dost hektické období, jelikož se snažím si zuby nehty udržet známky co mám, případně zlepšit:) :D
Týden jsi měla vážně nabitý, já si obvykle už pondělí zkazím tím, že na zastávku doletím na poslední chvíli před odjezdem autobusu :D

saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Ve škole to teď taky máme hodně náročný, těch testů je vážně požehnaně..A já si musím ještě několik známek vytáhnout, či alespoň udržet..:/ Snad už to nějak moc nezkazím.. I když myšlenkami už jsem na prázdninách.. Už aby byly, jak já se těším!! :D
Až na ty testy jsem měla poměrně dobrý týden, takových by jich mohlo být víc.. akorát bez těch testů..:D
A s kolenem ti moc držím palce:) Snad to nebude nic moc vážného!:)

(silver-linings.blog.cz)

ζωή řekl(a)...

Môj týždeň bol strašný,tiež toho máme v škole dosť. Písali sme veľké testovanie z angliny, aby nás od budúceho roka vedeli zaradiť do skupín a ja som to totálne pokašlala :/
Dúfam, že to s kolenom dobre dopadne :)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review