čtvrtek 14. května 2015

Tag 100 otázek na které se nikdo neptá!

Vystavil Unknown v 9:57
Krásné odpoledne!:)
Dnes je zase krásně, mám skvělou náladu takže je nejlepší čas napsat nový článek:)
Bude to trošku neobvyklý článek u mě, protože tagy jsem ještě na tomhle blogy nedělala. Jak už tedy určitě víte z názvu, bude to TAG 100 otázek na které se nikdo neptá.
Zatagovala mě do něj kamarádka, která píše tagy na instagram a otázky našla zde: http://u-sedmikrasky.blogspot.cz/

  1. Spíš s otevřenými nebo se zavřenými dveřmi? Určitě se zavřenými, kdyby byly otevřené tak bych asi neusla:D
  2. Bereš si domů šampóny a kondicionéry z hotelu? Upřímně já tohle moc často nedělám, ale moje mamka je bere vždycky:D
  3. Spíš se zataženými závěsy nebo žaluziemi? Ano, abych dobře spala musím mít tmu:D
  4. Ukradla jsi někdy dopravní značku? ? Opravdu?:DD No já totiž normálně kradu dopravní značky:DDD
  5. Používáš post-it nálepky? Nene
  6. Vystřihuješ si kupóny, aniž bys je použila? Ani ne. Musím je vždy použít:D
  7. Bylo by ti milejší, kdyby tě napadl medvěd nebo roj včel? Jelikož mě když štípne včela tak se mi to místo hned nafoukne a oteče takže radši medvěd:D
  8. Máš pihy? Ne nemám.
  9. Usmíváš se vždycky na fotkách? Vždycky ne.
  10. Co tě nejvíc u lidí rozčiluje? Když si hrají na něco co nejsou, když si o sobě až moc myslí...
  11. Počítáš někdy kroky při chůzi? Ne. Počítá mi je mobil:'D
  12. Už jsi někdy stanovala? Když jsem byla malá, tak jsme byli jednou s taťkem a v noci nás potkala neplánovaná bouřka a odlítl nám stan takže od té doby nejezdím:DD
  13. Kdy jsi naposledy stanovala? Když jsem byla malá.
  14. Tancuješ někdy i bez hudby? Ano:)
  15. Koušeš tužky? Boužel ano:(:DD
  16. S kolika lidmi jsi strávila tento týden? Bylo jich opravdu hodně ale nejradši jsem byla asi s nejlepšíma kamarádkama a nejlepším kámošem:)
  17. Jak velkou máš postel? Né moc:/:D 
  18. Jaká je tvá písnička týdne? See you again<3
  19. Vadí ti, když kluci nosí růžovou? Nevadí.
  20. Díváš se na kreslené filmy? Když mám náladu:D
  21. Jaký je tvůj nejoblíbenější film? Prostě pořád LOL. Je to starší film ale já bych se na něj mohla dívat pořád.
  22. Kde bys zahrabala poklad, kdybys nějaký měla? Asi na zahradu:D
  23. Co piješ k večeři? Čaj, kakao nebo normálně vodu.
  24. Do čeho si namáčíš kuřecí nugety? Většinou to jím samotné ale když už tak asi tatarka.
  25. Tvoje oblíbené jídlo? Nemám jedno konkrétní jídlo, ale miluji italskou kuchyni.
  26. Na které filmy můžeš koukat pořád a stále se ti líbí? Lol, Harry Potter(Ano prostě ho miluju:D) a Battle of the year
  27. Koho jsi naposledy políbila? Psa:DDD Ne jestli se myslí jako osoba, tak mého nejlepšího kamaráda ale jako z kamarádství:D
  28. Byla jsi skautka? Ne...
  29. Nechala by ses vyfotit nahá do časopisu? Spíše ne.
  30. Kdy jsi naposledy napsala dopis na papír? Předloni na táboře.
  31. Umíš u auta vyměnit olej? Ne to fakt ne:D
  32. Už jsi někdy dostala pokutu za rychlou jízdu? Mám 14 nemám řidičák.
  33. Už ti někdy při jízdě autem došly pohonné hmoty? Ne:D
  34. Jaký je tvůj oblíbený sendvič? Nemám konkrétní.
  35. Co je nejlepší jídlo k snídani? Ovesná kaše, musli s mlékem a nebo míchaná vajíčka.
  36. Kdy běžně chodíš spát? Abych další den byla při smyslech musím spát min. 8 hodin ale to se moc často nestává teď takže okolo půl noci.
  37. Jsi líná? Jak kdy:D
  38. Za co ses jako dítě převlékala na karneval? Vždy za něco jiného ale nejradši jsem měla sněhurku.
  39. Jaké je tvé znamení v čínském horoskopu? Drak
  40. Kolik jazyků umíš? Česky, anglicky, slovensky a teď se učím německy.
  41. Odebíráš nějaké časopisy? Nene
  42. Máš radši lego nebo pexeso? Lego.
  43. Jsi tvrdohlavá? Ano a moc. 
  44. Kdo je lepší - Lucie Bílá nebo Gabriela Gunčíková? Neposlouchám moc ani jednu ale když už tak Lucie.
  45. Dívala ses někdy na mýdlovou operu? Ne
  46. Máš strach z výšek? Nějak extra mi to nevadí.
  47. Zpíváš si v autě? Ne.
  48. Zpíváš si ve sprše? Jen když někdo není doma:D
  49. Tancuješ v autě? Ne :D
  50. Už jsi někdy použila střelnou zbraň? Ne.
  51. Kdy sis naposledy nechala dělat portrét od fotografa? Tak 3 roky to už budou.
  52. Zdají se ti muzikály kýčovité? Ne.
  53. Jsou pro tebe Vánoce stres? Pro mě rozhodně ne. Já si je vždy chci užít a nějak se nestresuji. S výjimkou když nemůžu sehnat dárky:D
  54. Už jsi někdy jedla pirožky? Pravé ruské ne, ale nějaké ty jako-že-pirožky ano. Moc pečivo nemusím...
  55. Jaký je tvůj oblíbený ovocný koláč? Jablečný.
  56. Čím jsi chtěla být jako dítě? Herečkou.
  57. Věříš na duchy? Ano, já si myslím že určitě něco takového existuje. Nezkoušela jsem se je nějak vyvolávat nebo tak a ani to neplánuji bojím se že se něco stane:D
  58. Už jsi někdy měla pocit deja vu? Dost často.
  59. Bereš denně vitamíny? Ano.
  60. Nosíš pantofle nebo bačkory? Ani jedno:D
  61. Nosíš župan? Ano.
  62. V čem spíš? Volné tričko nebo pyžamo.
  63. První koncert? Myslím že Michal David:DDD sem byla malá.
  64. Tesco, Kaufland nebo Billa? Asi tesco. Ale ráda mám i Kaufland.
  65. Nike nebo Adidas? Tak to je těžký, ale více nosí věci od Adidas takže asi Adidas.
  66. Brambůrky nebo křupky? Asi brambůrky ale moc je nemusím.
  67. Buráky nebo slunečnicová semínka? Slunečnicová semínka.
  68. Už jsi něco slyšela o skupině Tres bien? Ne
  69. Brala jsi někdy hodiny tance? Ano,
  70. Jaké povolání by měl mít tvůj budoucí partner? Hlavně aby ho to bavilo a aby to dělal rád. Konkrétně nevím.
  71. Umíš srolovat jazyk? Teď jsem to zkoušela a nejde to:/:DDD
  72. Už jsi někdy vyhrála v soutěži slabikování? Ne. Nikdy jsem na žádné nebyla.
  73. Už jsi někdy plakala radostí? Já jsem hrozná cíťa takže ano:D
  74. Máš nějaké gramofonové desky? Nemám.
  75. Máš gramofon? Nemám.
  76. Zapaluješ pravidelně kadidlo? Ne :DD
  77. Už jsi někdy byla zamilovaná? Ano.
  78. Čí koncert bys ráda viděla? Asi bych chtěla jít na Eda, nebyla jsem na něm letost:/
  79. Na jakém koncertě jsi byla naposledy? Už ani nevím, moc nechodím na koncerty.
  80. Studený nebo horký čaj? Horký určitě,
  81. Čaj nebo káva? Čaj.
  82. Gumoví medvídci nebo čokoláda? Čokoláda
  83. Umíš dobře plavat? Nevím jestli dobře, ale plavat umím:D
  84. Umíš zadržet dech bez ucpání nosu? Ano:)
  85. Jsi trpělivá? To zas můžu říct že vcelku ano.
  86. Diskžokej nebo skupina na svatbě? Skupina asi.
  87. Už jsi někdy vyhrála v nějaké soutěži? Ano:)
  88. Už jsi někdy byla na plastické operaci? Ne a ani nemám v plánu zatím.
  89. Máš raději černé nebo zelené olivy? Olivy nemám ráda.
  90. Umíš plést, nebo háčkovat? Ne:D
  91. Ideální místo pro krb? Obývák.
  92. Chceš se vdát? Většinou mám takový pocit i teď, ale nechci ty šance promarnit.
  93. Pokud jsi v manželství, tak jak dlouho? Nejsem mám 14:D
  94. Do koho jsi byla na střední škole zamilovaná? Na střední jdu za rok:D
  95. Vynucuješ si někdy věci pláčem nebo vztekem? Teď už ani moc ne, ale byla jsem na to odborník:D
  96. Máš děti? Ne
  97. Chceš děti? Asi ano.
  98. Tvoje oblíbená barva? Fialová, černá
  99. Chybí ti právě někdo? Ano:/
  100. Něco, co se ti přihodilo ve škole? Na naší "úžasné" škole máme zakázané mobily, no a samozdřejmě já si úplně inteligentně nastavila budík na 9:30 místo 6:30 a nevšimla si toho(mě budík zvoní i když mám vyplý zvuk) Tak mě v chemii, kdy náš učitel na chemii je zrovna ředitel školy a on vymyslel to zakázání mobilů, zazvonil ten budík. No jako kvůli takové prkotině mi chtěla dát 2 z chování což jako nechápu:D Naštěstí nedali.
  101. U některých otázek jsem musela opravdu dlouho přemýšlet ale takové články mě baví:D Do budoucna jich plánuji víc.:D:) Tagovat nikoho nebudu, udělejte ho ti, co chcete:)
xx Brunette girl

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tento tag som aj ja robila :D

Unknown řekl(a)...

Já taky spím se zavřenými dveřmi a musím mít v pokoji úplnou tmu. :D Tancuješ v autě? To je tedy otázka. :D Ve škole máme taky zakázané mobily, ale stejně nikdo to nedodržuje. :) Některé otázky byly něco. :)
lifeis-beautiful.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Máme toho docela dost společného..:D Taky nemám ráda olivy a na Míšovi Davidovi jsem jako malá taky byla..:D
O tomhle tagu už jsem dlouho přemýšlela a možná se konečně odhodlám ho také vyplnit:) Ty otázky jsou docela, no, zajímavé..:D
Sárča (silver-linings.blog.cz)

Unknown řekl(a)...

Přemýšlím, že bych ho možná i natočila :) ještě uvidím, ale moc hezké odpovědi :)

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Tenhle tag už jsem viděla a je opravdu dobrý :) Některé tvé odpovědi mě pobavily :D

Nats řekl(a)...

Super tag! A dobré odpovědi :D Moje oblíbená barva je taky fialová a černá :) Nejlepší... byla jsi do někoho zamilovaná na střední? "Na střední jdu za rok :D" To je fakt dobré :D

Unknown řekl(a)...

To je docela fajn tag. Máme i dost společných věcí, jako třeba barvy.

Unknown řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review