středa 6. května 2015

My dream summer holiday

Vystavil Unknown v 12:53
Krásný večer:)
Spousta z vás určitě má své sny, kam se chcete podívat, jaké země chcete navštívit. Můj sen vždycky byl, podívat se do Francie, hlavně tedy do Paříže. Lákala mě jejich kultura, vždycky jsem chtěla vidět Eiffelovku. Moc jsem tam chtěla letět. Naši mi vždycky říkali, že by mě to tam nebavilo, ale já jsem věděla že to není pravda, moc bych si to tam užila...
Asi před dvěma týdny mě a mojí sestru vzala moje babička nakupovat. Ona není jako taková ta klasická babča, která má doma 9 koček a ráda plete:D. Ona je akční, sportuje, zajímá se o módu, prostě je úžasná:D:). Nechápu, jak to v jejím věku všechno tak zvládá. No, to jsem trošku odbočila. Po těch nákupech jsme šli na oběd. Povídali jsme si, a ona najednou začala říkat. že na netu hledala něco, co bychom mohli dělat o prázdninách. Já si v duchu říkala že to bude nějaká chata v česku nebo tak. A ona na nás vyvalila, že mě a sestru chce vzít do Disneylandu do Paříže.



Já úplně jakože "COŽE??" myslela jsem si, že si dělá srandu. Vůbec jsem tomu nevěřila. Byla jsem v šoku a skoro vůbec nevnímala. Povídala nám tam, kam bychom šli, že to bude úžasný zájezd a jak chce s námi taky ještě něco skvělého zažít. Ukazovala nám fotky. Samozdřejmně moje sestra byla úplně nejvíce nadšená z toho Disneylandu, kam chtěla moc jet. Ale já tomu pořád nevěřila. V hlavě sem měla myšlenky tipu: Že jí to bude strašně moc stát (chtěla to platit ona i za nás) nakonec se ale domluvili s taťkem, že dá každý půlku. Za co jsem ráda, nechci aby za nás tolik utrácela, a prostě... ona je úžasná. Během týdne se vše objednalo a zaplatilo a teď už je to vše jisté.
Mám ji moc ráda, dělá pro nás neskutečné věci. Tohle bych od ní nikdy nečekala, opravdu nikdy. Pořád tomu nemůžu uvěřit.
Jedeme tam až v srpnu od 13. do 16.8. Letíme tam z Ostravy.
První den je celý v Disneylandu, něco pro mojí sestru:D Samozdřejmě i já si to tam pořádně užiju, přece jenom, jsem pořád dítě taky:DDD.
Druhý den jdem do nějaké vesničky Asterixe a Obelixe. První dva dny jsou určeny hlavně pro ty mladší. Je tam bobová dráha, strašidelný dům, pak nějaké představení a večer plavba po řece Seině i okolo Eiffelovky, na co se moc těším.
Třetí den se jde na Eiffelovku, půjdem úplně nahoru a poté do Louveru.
Čtvrtý den se odléta zpátky do česka.
Myslím, že tohle bude zkušenost na celý život...
O prázdninách také plánujeme ještě nějakou dovolenou s našima, to ale už určitě nebude tak velké jak Paříž. Jedu na úžasný tábor, moc se tam těším na děcka a konec prázdnin uzavře taneční soustředění.
Tyhle prázdniny budou opravdu jedny z nejlepších, co jsem kdy zažila. Rozhodně se na ně moc těším:)
Jen prosím nechci, abyste to brali jako vychloubání nebo tak, ale já jsem chtěla napsat článek co bude o prázdninách, tak jsem do toho zahrnula i tohle.


A co plánujete vy na prázdniny?

xx Brunettegirl

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Páni, do Paříže bych taky chtěla. :) Ještě nevím, co budu o prázdninách dělat. Uží si to tam. :D

Unknown řekl(a)...

Božee :O do peříže bych taky chtěla :3 <3 moc to ještě nemám naplánovaný :D trošku víc toho mám, takže tak.. ale našlo by se kdyžtak pro mě místo v tvém kufru? :O :DDD
jinak trošku důležité http://silluety.blog.cz/1505/dulezite ;))

Krista řekl(a)...

(house-silly.blog.cz)
Já ti tak strašně závidím!! Já chci taky do Paříže :3 Máš úžasnou babču :) A moc ti to přeji :) Doufám, že budou fotečky :) :D

Unknown řekl(a)...

Wow, moc ti to přeju. Vypadá to, jako suprový výlet! Jistě si to užijete :)

Anonymní řekl(a)...

Wow! Ty se máš, takovou babču bych taky brala. :) Moc ti to přeju, že se ti splní sen. A já se snad někdy do Paříže taky podívám. :)) Jinak co budu dělat o prázdnimách? No asi nic moc. Zatím to vypadá, že budu doma a budu podnikat něco s kamarády a tak. A taky s Philem pojedeme k babičce a dědovi. A taky asi pojedu na tábor. Plánuju si prázdniny prostě pořádně užít a je mi fuk, že né klasicky s rodinou u moře nebo tak. ;)

Unknown řekl(a)...

To my s Verčou asi někam s rodiči pojedeme - možná k řece nebo na hory a tak. Ale budeme v ČR. Pak budeme samozřejmě hodně s Philem a Katy, asi u nás třeba na týden budou a možná pak my u nich ... to se všechno teprve uvidí podle situace. Katynka už to nějak zorganizuje. :D

www.crazy-cloverleaf.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Moc pekné :) Nechceš byť Affs? :) http://meoweed.blogspot.cz/

Unknown řekl(a)...

Také bych chtěla do Paříže, ale víc mě láka Japonsko, jinak o prázdniny pojedeme na Slovensko do Tater tak se moc těším :)

Unknown řekl(a)...

Chápu, že chceš sdílet svou radost. Je to úžasný, máš milionovou babičku a celkově budeš mít fakt super léto.

Paříž je taky město, které bych ráda viděla, tak snad se to povede :)

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review