neděle 7. června 2015

Důležité!!

Vystavil Unknown v 11:57
Ahoj lidi:)

Poslední dobou mám opravdu strašné období. Nemám náladu na nic, nemám chuť nic dělat. Pořád jen škola a škola. Dlouho jsem přemýšlela o tom, jestli bych si neměla dát chvíli pauzu od blogu, FB, Yt atd. Blog nechci a ani neberu jako povinnost ale upřímně teď na tyhle věci opravdu nemám vůbec čas:( Nerada tohle říkám, protože většina blogerek zvládá školu i blog. Já to prostě nedávám, nejsem úplně nejchytřejší a chvíli mi trvá, než ve škole něco pochopím a zvládnu napsat na dobrou známku. V tuhle chvíli blog musím pozastavit. Prosím nevymazávejte mě z AFFS já se na začátku prázdnin, možná i dřív vrátím a budu zase psát kvalitní a zajímavé články a už se těším na vaše:)
Já doufám, že jste na tom teď lépe jak já, a že si užíváte krásného počasí, takže mě nezbývá nic jiného, než se s vámi rozloučit a na začátku prázdnin mě máte zase zpět!:))

8 komentářů:

Krista řekl(a)...

Chápu, v pohodě ;)

Anonymní řekl(a)...

Taky naprosto chápu, my jsme teď na blogu taky skoro neaktivní. :(
www.crazy-cloverleaf.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Achjo.. právě jsem ti tu chtěla říct super novinu aneb že já jsem zpět a mezitím teď budeš pryč.. :/ no každopádně se těším a nezapomeň na mě, že už jsem taky zpátky :))

Silluety,- silluety.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Chápu. :) Brzy se vrať. :)
lifeis-beautiful.blog.cz

Saanjela řekl(a)...

jasně chápu to, taky teď vůbec nestíhám :)
saanjela.blog.cz

Unknown řekl(a)...

Ne každý může zvládat nápor školy a zároveň blog. Tak ať se vše vydaří a budu se na tebe těšit.

Unknown řekl(a)...

Mám to úplně stejně jako ty. Tohle období bylo hrozně zvláštní, nic jsem nebyla schopná stíhat.. Každopádně doufám, že tohle období skončí brzy i u tebe, na tvé články už se moc těším:)
Sárča (silver-linings.blog.cz)

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, chtěla jsem Tě informovat a omluvit se.
Beru Tě do spřátelených blogů, protože mě ten tvůj blog moc zaujal a líbí se mi! :) A omluvit, že jsem se neozvala dřív. Blog měl hiatus a pak jsem na affiliates uplně zapomněla :/

Dominique - blogvelkeblaznivky.blog.cz

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review