pondělí 21. března 2016

Vracím se.

Vystavil Unknown v 6:35
Ahoj všichni,
Je to úžasné, být zase zpět. Byla dlouhá doba co jsem psala poslední článek a musím říct že mi to opravdu chybělo. Chtěla bych začít opět od znova. Jelikož jsem už o rok starší, tak mám už i jiné zájmy a záliby. Moje články se tedy budou někdy zaměřovat i na jiné věci než doposud byly, už z toho důvodu, že za pár měsíců končím základní školu, tudíž tu budou i typy a triky jak se připravit na přijímačky a poté nástup na střední. S mým vzhledem blogu jsem spokojená, takže ho zatím neplánuji nějak měnit nebo upravovat. A co se týče spřátelených blogů, budu nabírat nové, jelikož jsem tu dlouho nebyla a u většiny jsem už skončila, takže pokud máte zájem se spřátelit s mým blogem, dejte do komentáře vaší přezdívku a blog. Mám k tomu akorát dvě pravidla. První je navštěvovat blog minimálně 2-3krát do týdne a nepsat komentáře typu "obcházím" apod..
To je asi k úvodu vše, co jsem chtěla říct. Já věřím, že vám můj blog bude líbit a že se sem ještě někdy vrátíte:)


xx Denny

2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Tak teda vitaj :)

Unknown řekl(a)...

no já tě klidně vezmu,ale potřebovala bych od tebe vysvětlit jak se tu komentuje :D protože mi to tu hází nějaký sračky a já nevím kam mám napsat svůj nick a web! :D :D
jsem Baruš z blogu wseobarush a kdybys mi teda ještě napsala do komentů jak se to tu vyrábí tak bys byla hodná a já si tě s radostí zapíšu :DDDDDD
prozatim jsem to dala přes muj top gugl mejl :D
tak zatim :D

Okomentovat

 

Brunette world Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review